|
|
|
|
LEADER |
01950npm a22003377i 4500 |
003 |
CZ-CtMK |
005 |
20230825095223.0 |
008 |
140520s1995----fr ---------u-------cze-d |
024 |
3 |
|
|a 3421271300823
|
040 |
|
|
|a UOG505
|b cze
|e rda
|
044 |
|
|
|a fr
|
245 |
0 |
0 |
|a Quixo
|
264 |
|
1 |
|a Wimereux :
|b Gigamic,
|c 1995
|
264 |
|
4 |
|c ©1995
|
300 |
|
|
|a 1 hra :
|b dřevo, barevná ;
|c v krabici 28 x 28 x 5 cm +
|e 25 dřevěných kostek, hrací deska, pravidla
|
336 |
|
|
|a trojrozměrná forma
|b tdf
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a objekt
|b nr
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Název z krabice
|
500 |
|
|
|a Hrací doba: neurčena
|
520 |
2 |
|
|a Quixo Classic - strategická hra od Gigamic je určena pro 2-4 hráče. Hra od francouzského výrobce Gigamic, která vzdáleně připomíná oblíbené piškvorky. Tato hra získala řadu ocenění v USA a Francii. Na hrací desce je do čtverce umístěno 25 kostek. Ty jsou na protilehlých stranách označeny symbolem křížku a kolečka, zbylé čtyři strany nejsou označené. Cílem hráčů je vytvořit řadu pěti svých symbolů. Na začátku jsou všechny kameny neoznačenou stěnou navrch. Hráč může hrát libovolným neoznačeným (ten otočí navrch svým symbolem) nebo vlastním kamenem. Kámen přemístí na kraj nebo opačnou stranu řady a posune kameny této řady k volnému místu. Dva hráči spolu mohou komunikovat, při hře ve čtyřech je ale domlouvání zakázáno.
|
521 |
|
|
|a Pro 2-4 hráče od 8 let
|
650 |
0 |
7 |
|a společenské hry
|7 ph116241
|2
|9 117430
|
650 |
0 |
7 |
|a logické hry
|7 ph722847
|9 95408
|
650 |
0 |
7 |
|a stolní hry
|7 ph126114
|9 70793
|
650 |
0 |
7 |
|a rébusy
|7 ph125388
|9 70192
|
655 |
|
7 |
|a hry
|7 fd133187
|9 98430
|
910 |
|
|
|a UOG505
|
942 |
|
|
|c SH
|6 _
|
999 |
|
|
|c 63070
|d 63070
|
993 |
|
|
|0 0
|1 420800159657
|4 0
|6 _
|7 0
|9 89632
|a 206.40
|b 0
|c 159657
|d 2014-05-20
|e 8
|f DOSP
|h 206.40
|i Albi
|j 127
|l DOSP
|m 4
|n 0
|r 2021-04-28
|s 2021-04-27
|t 6
|w 2014-12-22
|y SH
|z SE
|