Hodnocení knihy

K čemu je design služeb? : 10 případovek z veřejné sféry /

Designovým procesem je myšlen návrh, jak daná věc či služba bude fungovat, a jeho realizace. Použité případové studie jsou cíleně vybrány z oblasti veřejných služeb.

Další autoři: Hazdra, Adam, Šmehlík, David, 1988-, Tomaňová, Julie, 1991-
Médium: E-kniha
Jazyk: Čeština
Vydáno: Brno : Flow, 2014
Témata:
On-line přístup: Plný text

Obálka není dostupná...

LEADER 01365nam a2200265 i 4500
001 4233654
003 CZ-PrMKP
005 20160401000000.0
008 160401s2014----xr-----|------------cze--
020 |a 978-80-905480-3-9  |q (online :   |q pdf) 
040 |a ABG001  |b cze  |c ABG001  |e rda 
072 7 |a 351  |x Úkoly veřejné správy, správní opatření, legislativa   |2 Konspekt  |9 15 
245 0 0 |a K čemu je design služeb? :  |b 10 případovek z veřejné sféry /  |c překlad a úprava David Šmehlík, Julie Haladová, Adam Hazdra 
264 1 |a Brno :   |b Flow,  |c 2014 
300 |a 1 online zdroj (91 stran) :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 |a Designovým procesem je myšlen návrh, jak daná věc či služba bude fungovat, a jeho realizace. Použité případové studie jsou cíleně vybrány z oblasti veřejných služeb. 
653 0 |a inovace  |a forma: text  |a veřejná správa  |a veřejné služby  |a nosič: internet  |a případové studie  |a způsob vydávání: monografie  |a úroveň zpracování: jednoduchá 
655 4 |a elektronické knihy 
700 1 |a Hazdra, Adam  |7 mzk2013753508  |4 trl 
700 1 |a Šmehlík, David,  |d 1988-  |7 ola2014832672  |4 trl 
700 1 |a Tomaňová, Julie,  |d 1991-  |7 ola2014832680  |4 trl 
856 4 1 |u http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4233654  |y Plný text 
910 |a ABG001