Hodnocení knihy

Montessori pro (ne)chápavé : 3-6 let /

Objevte, co vše dokáže dítě mezi 3. a 6. rokem samostatně utvářet. Aktivity v knize sledují 2 linie: vytváření prostředí, které bude ze sociálního a materiálního hlediska odpovídat dětským potřebám; a příprava inteligentních a zábavných aktivit, které budou myšlení a kreativitu dítěte rozvíjet. Knih...

Celý popis

Variantní název: Montessori pro nechápavé :
Hlavní autor: Spinelli, Patricia, 1952-
Další autoři: Carbone, Geneviève, 1965-, Maugin, Marilyne, Kyslíková, Kateřina, 1971-
Médium: Kniha
Jazyk: Čeština
Vydáno: Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2019
Vydání: První české vydání
Edice: Porozumí každý
Témata:

Obálka není dostupná...

LEADER 03314nam a22004937i 4500
001 KN3148000001472384
003 CZ-CtMK
005 20201114162151.0
008 190201s2019 xr |||||||||||||| ||cze d
015 |a cnb003080199 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2   |9 10398 
999 |c 80427  |d 80427 
020 |a 9788025624258  |q (brožováno) 
040 |a ULG001  |b cze  |e rda  |d UOG505 
041 1 |a cze  |h fre 
044 |a xr 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |9 22 
080 1 |a 37  |2 h 
100 1 |a Spinelli, Patricia,  |d 1952-  |7 osa20191021259  |4 aut  |9 108549 
240 1 0 |a Cahier d'activités Montessori pour les nuls (3-6 ans).  |l Česky 
245 1 0 |a Montessori pro (ne)chápavé :  |b 3-6 let /  |c Patricia Spinelli, Geneviève Carbone, Marilyne Maugin 
246 3 |a Montessori pro nechápavé :  |b 3-6 let 
250 |a První české vydání 
264 1 |a Praha :  |b Svojtka & Co., s.r.o.,  |c 2019 
300 |a 192 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Porozumí každý 
500 |a Z francouzštiny přeložila Kateřina Kyslíková 
500 |a Obálkový podnázev: základní principy Montessori pedagogiky, specifické aktivity na doma pro děti od tří do šesti let, pedagogika jako pomocník pro rozvoj vašeho dítěte 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 |a Objevte, co vše dokáže dítě mezi 3. a 6. rokem samostatně utvářet. Aktivity v knize sledují 2 linie: vytváření prostředí, které bude ze sociálního a materiálního hlediska odpovídat dětským potřebám; a příprava inteligentních a zábavných aktivit, které budou myšlení a kreativitu dítěte rozvíjet. Kniha se zaměřuje na čas, který rodiče sdílí s dětmi. Co dělat společně každý den, po návratu ze školky, odpoledne, o víkendech nebo na dovolených? Když dítě chodí do školky, stávají se z rodinného života poklady, ze kterých bude čerpat sebedůvěru. Navrhovaný přístup vede k tomu vidět v pohybujícím se dítěti myslící bytost, jejíž akce slouží k procvičování ruky i myšlení. Jak vést dítě k samostatnosti? Jde o víc než naučit dítě navléknout si kabát nebo vybarvovat bez přetahování. Ve věku od 3 do 6 let se jeho myšlení utváří právě skrze samostatný pohyb. Tato kniha se obrací k rodičům dětí, které čeká vstup do školy, už chodí do školky Montessori nebo jiné. Kniha je zajímavá také pro ty, kdo tráví čas s dítětem pouze v rámci rodiny. 
650 7 |a děti předškolního věku  |7 ph119710  |2   |9 65521 
650 7 |a metoda Montessori  |7 ph122781  |2   |9 68055 
650 7 |a dovednosti a znalosti  |7 ph124546  |2   |9 69497 
650 7 |a výchova a vzdělávání  |7 ph127419  |2   |9 71826 
700 1 |a Carbone, Geneviève,  |d 1965-  |7 osa20191021301  |4 aut  |9 108550 
700 1 |a Maugin, Marilyne  |7 osa20191021302  |4 aut  |9 108551 
700 1 |a Kyslíková, Kateřina,  |d 1971-  |7 xx0194191  |4 trl  |9 104873 
830 0 |a Porozumí každý 
910 |a UOG505 
942 |c KN  |6 _ 
993 |0 0  |1 420800199008  |4 0  |6 37_  |7 0  |9 133886  |b 0  |c 181356  |d 2019-02-28  |e 15  |f DOSP  |g 37  |h 249.00  |i Euromedia  |l DOSP  |m 15  |q 2024-04-08  |r 2024-03-07  |s 2024-03-07  |t 5  |w 2019-02-28  |y KN  |z NF