|
|
|
|
LEADER |
03314nam a22004937i 4500 |
001 |
KN3148000001472384 |
003 |
CZ-CtMK |
005 |
20201114162151.0 |
008 |
190201s2019 xr |||||||||||||| ||cze d |
015 |
|
|
|a cnb003080199
|
655 |
|
7 |
|a příručky
|7 fd133209
|2
|9 10398
|
999 |
|
|
|c 80427
|d 80427
|
020 |
|
|
|a 9788025624258
|q (brožováno)
|
040 |
|
|
|a ULG001
|b cze
|e rda
|d UOG505
|
041 |
1 |
|
|a cze
|h fre
|
044 |
|
|
|a xr
|
072 |
|
7 |
|a 373.2/.3
|x Předškolní a primární výchova a vzdělávání
|9 22
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 h
|
100 |
1 |
|
|a Spinelli, Patricia,
|d 1952-
|7 osa20191021259
|4 aut
|9 108549
|
240 |
1 |
0 |
|a Cahier d'activités Montessori pour les nuls (3-6 ans).
|l Česky
|
245 |
1 |
0 |
|a Montessori pro (ne)chápavé :
|b 3-6 let /
|c Patricia Spinelli, Geneviève Carbone, Marilyne Maugin
|
246 |
3 |
|
|a Montessori pro nechápavé :
|b 3-6 let
|
250 |
|
|
|a První české vydání
|
264 |
|
1 |
|a Praha :
|b Svojtka & Co., s.r.o.,
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 192 stran :
|b barevné ilustrace ;
|c 24 cm
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Porozumí každý
|
500 |
|
|
|a Z francouzštiny přeložila Kateřina Kyslíková
|
500 |
|
|
|a Obálkový podnázev: základní principy Montessori pedagogiky, specifické aktivity na doma pro děti od tří do šesti let, pedagogika jako pomocník pro rozvoj vašeho dítěte
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a rejstřík
|
520 |
|
|
|a Objevte, co vše dokáže dítě mezi 3. a 6. rokem samostatně utvářet. Aktivity v knize sledují 2 linie: vytváření prostředí, které bude ze sociálního a materiálního hlediska odpovídat dětským potřebám; a příprava inteligentních a zábavných aktivit, které budou myšlení a kreativitu dítěte rozvíjet. Kniha se zaměřuje na čas, který rodiče sdílí s dětmi. Co dělat společně každý den, po návratu ze školky, odpoledne, o víkendech nebo na dovolených? Když dítě chodí do školky, stávají se z rodinného života poklady, ze kterých bude čerpat sebedůvěru. Navrhovaný přístup vede k tomu vidět v pohybujícím se dítěti myslící bytost, jejíž akce slouží k procvičování ruky i myšlení. Jak vést dítě k samostatnosti? Jde o víc než naučit dítě navléknout si kabát nebo vybarvovat bez přetahování. Ve věku od 3 do 6 let se jeho myšlení utváří právě skrze samostatný pohyb. Tato kniha se obrací k rodičům dětí, které čeká vstup do školy, už chodí do školky Montessori nebo jiné. Kniha je zajímavá také pro ty, kdo tráví čas s dítětem pouze v rámci rodiny.
|
650 |
|
7 |
|a děti předškolního věku
|7 ph119710
|2
|9 65521
|
650 |
|
7 |
|a metoda Montessori
|7 ph122781
|2
|9 68055
|
650 |
|
7 |
|a dovednosti a znalosti
|7 ph124546
|2
|9 69497
|
650 |
|
7 |
|a výchova a vzdělávání
|7 ph127419
|2
|9 71826
|
700 |
1 |
|
|a Carbone, Geneviève,
|d 1965-
|7 osa20191021301
|4 aut
|9 108550
|
700 |
1 |
|
|a Maugin, Marilyne
|7 osa20191021302
|4 aut
|9 108551
|
700 |
1 |
|
|a Kyslíková, Kateřina,
|d 1971-
|7 xx0194191
|4 trl
|9 104873
|
830 |
|
0 |
|a Porozumí každý
|
910 |
|
|
|a UOG505
|
942 |
|
|
|c KN
|6 _
|
993 |
|
|
|0 0
|1 420800199008
|4 0
|6 37_
|7 0
|9 133886
|b 0
|c 181356
|d 2019-02-28
|e 15
|f DOSP
|g 37
|h 249.00
|i Euromedia
|l DOSP
|m 15
|q 2024-04-08
|r 2024-03-07
|s 2024-03-07
|t 5
|w 2019-02-28
|y KN
|z NF
|